Mlke987 Kızlar 5 haftalık hamileyim kahverengi pembeye yakın leke geldi normal mi bilen var mı korktum umarım kötü Birşey yoktur
hellomami Mlke987 benimde oluyor bu aralalar 11 .haftadayım doktora gittik iyiydi bebiş Allaha şükür kahverengi akıntıları ve minik kanamalardan tedirgin olma dedi eger 1 lira büyüklüğünde parlak kırmızı kan gelmedikce korkma dedi🌺
Yaprak46 Yani bence her leke bir risktir benim de bir kaç gün önce oldu bebek iyiydi yalnız risk görüldü iğne verdiler ve prosgestan kullanıyorum
z2944 Benimde kahverengi lekem oldu igne yapildi progestan verildi onu kullaniyorum sizde gorunun doktora bence
Yaprak46 Mlke987 Progestan iğne.bana da yatıp dinlenmem gerektigi söylendi ama küçük bir çocuğum daha var çok dinlememiyorum ve açık kahve şeklinde akintim da oluyor ara ara inşallah bir şey olmaz 😞
Seydaeskii Doktora görünün benimde 1. Gebeliğim de olmuştu Protestan hap kullanmıştım düşük önleyici ve yatmıştım bir süre