Burcusaydam bana göre fazlasıyla soğuk ve ilgisiz . Çoğu kez terslediğini gördüm , insan yanında rahat edemiyor kasıyor kendini . Yakın bir arkadaşımın acil bir durumu olmuştu telefonla arayıp durumu anlamıştı ama arkadaşımı terslemişti beni ilgilendirmez bu sorunun için farklı doktora git demişti , hiçbir şekilde samimi konuşup içini rahatlatmadı . Ben ve birkaç tanıdığım yaşadığı için böyle konuşuyorum, elbet vardır memnun kalan . Eğer sen de olumsuz bir yanını gördüysen bence ona devam etme