Kızlar geçen hafta full kanamam oldu bunun için ilaçlar kullanıyordum doktorum bu hafta dushaston da ekledi . Onu içmeye başlayınca 2 2 gündür kanamam kesildi . Dün içmeyi unutmuşum . Tekrar lekem geldi ama bu sefer kahverengi geldi. Böyle bir kere ilacı unutmakla bir şey olır mu . Daha önce kayıp yaşadığım için içimde hep korku oluyor . Bu durumu yaşayan ver mı benim gibi