Mrhaba anneler.30 haftalik hamileyim.hamile kaldikdan bu yana basima gelmeyen kalmadi.bronsit oldum.doktor antibiyotik igne yazdi sonra disim iltihab yapdi antibiyotik igne yazdi.idrar yolu infeksiyonum cikdi doktor antibiyotik tablet yazdi.simdi yine disim iltihab yapdi.disimin acisi tum yuzume vuruyo yanagima dokunamiyorum.boyle berk kist gibi bi sey olusdu yuzume dogru damagimda.kullanmak istemesemde aciya dayanamiyorum.kullanmak istiyorum.bu kadar antibiyotik bebeye yazarli ola bilirmi?benim gibi fazla antibiyotik kullanan varmi?resmen bu kotu dusunceler beni mahv etdi😪😔