ozlemg5516_ Kızlar 7 haftalık hamileyim ultasonda kalp atışını az duyduk bebeği gördük haftasına göre az duyuldu dedi doktor geriden geliyor gelişmemiş dedi bir hafta daha bekleyelim dedi sizce geç döllenme mi ama ben adetim gelmeden öğrenmiştim endişeliyimmm
Sinem0135 ozlemg5516_ kuzum bilmiyorum valla ama havuç ye doktora giderkende çikolata ye inşallah bir dahaki gidişin de güzel haberler alırsın
Emomm ozlemg5516_ bana da geç döllenme demişti. 7. Haftada gittiğimde 5 haftalık çıkmıştı. Alttan muayene ile 7. Haftada kalp atışı duymuştuk. Önce geç döllenme dediler sonra normal haftasını yakaladı dedi. Sonra 2 hafta geriden geliyo yanlış hesaplamışız dedi. Kızım doğdu ki 40+4 le uyumlu. Sözde 38+4 dü 😂
guzelanne01_ ozlemg5516_ geç döllenme yaşamış birisi olarak geç döllenme olduğunu düşünemedim canım mesala ben doktora 7 haftalık gittim sadece kese göründü 8 haftalık gittim kalp atışını duydum hamd olsun doktorum geç döllenme dedi regl tarihimi değiştirdi 6+4 yaptı 7 haftalık diye gittiğimdede 5 +4 müş betamdanda belliydi regl 10 gün geçikti ben kan verdim 399 çıktı sendeki gelişim geriliği diye düşünüyorum yada doktorun anlamıyor kalp atışı az atmamı olurmuş ki sen başka doktora görün
Sersev ozlemg5516_ az duymuş ise canlı embriyodur geç döllenme olunca bide daha geriden gelmesi çok normal
ozlemg5516_ Sinem0135 denerim canım pazartesi başka hastaneye doktoraa randevu aldım inşallah duyarım
elifcicek_07 guzelanne01_ bende gelişim geriliği olarak düşünüyorum. İki kez aynı şeyi yaşadım ama öyleyse de yapacak hiç bir şey yok işi Allah’a bırakmak gerekiyor eğer gebelik ilerliyorsa geriden gelmesi önemli değil çok geç te olsa gününü ilerde yakalıyor dua edelim gebelik ilerlesin. Geç döllenme olsa dahi kalp atışı güçlü olur ama gelişim geriliğinde nabız düşük oluyor.Endişe etme yeme içme ile alakası olduğunu düşünme sakın
minikmucizeemaak guzelanne01_ Canım adetten önce hiç test denedim mi veya pozitif sonuc almadan önce testlerin negatif çıktığı oldu mu ?
guzelanne01_ elifcicek_07 aynen çok doğru canım Rabbim yardım eder toparlar bebekler doğduğunda bile gelişim geriliği yaşayıp hızlıca toparlıyor hepimizin yavrusunu korusun rabbim
ozlemg5516_ Çok teşekür ederim inşallah öyledir başka doktora görünicem pazar günü bende geç döllenme olduğunu düşünmüyorum çünkü ben erken öğrendimm inşşalh sağlıklıdır tek dileğim o
guzelanne01_ minikmucizeemaak yok canım ben hiç denemem kızımdada günüm geçince yaptım bu hamileliğimde 10 gün bekledim
catandgirlmom ozlemg5516_ bende adetime daha varken öğrenmiştim 6-7 gün ve bizimde kalp atışı az duyulmuştu 1 hafta geç döllenme dedi ve 2 hafta sonra gel gümbür gümbür duyarız demişti çok şükür duyduk ❤️ 21 haftalık olduk çok şükür.. içinizi rahat tutunn inşallah sağlıkla kavuşun