Canım nolur düzenli kullan ve boool istirahat et, tek gebelikte korunması daha kolay tabi ama ben ikizlere hamileyim en başından beri 3.8-3.2 arasında geziyordu doktorum gayet iyi diyordu ağrım sızım hiçbir şeyim yoktu geçen hafta perşembe 3.1 ölçüldü dün kontrol randevusuna geldim 1.3 e düşmüş bir cm de açılmam başlamış. Ve ben hiçbir şekilde bir sancı hissetmedim hafif kasık ağrım vardı ama o da 30lu haftalarda doğal deniyordu hep.. şimdi hastanedeyim progestan ciğer geliştici falan veriyolar tutabildiğimiz kadar tutucaz bebekleri. Kontrollerini aksatma kendini yorma ilaçlarını mutlaka kullan. Seninki çok kısa değil ve illa düşecek diye bir kaide yok tabi ki ama önlem almakta fayda var ❤️