Benim 22.haftada 31 çıktı hemen kontrol altına aldı bende korkmuştum bide 22 hafta olunca. Rahimde az açılmada olmuştu. Benim sancım kasık ağrım olmuştu anlamamıştım. Progestan ve iğne kullandım. Devam ediyorum. Şuan 27 haftamdayım çok şükür. geçen hafta baktı 37 dikkat ediyorum ptesi yine kontrol edicek. İnşallah sende güzel haberler alırsın hepimiz🌸 bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza alalım inşallah.. 🤲🏻🌸