prettywomann 28+4de hastaneye kontrole gittim. İki hafta sonra doktor gel dedi tekrar normalde ayda birdi. Bundan sonraki süreçte hep iki hafta aralıklarla mı gidilecek devlet hastanesi bu arada
SenaUmay prettywomann genelde duruma göre çağrıyorlar diye biliyorum canım benim ki 28,32,35,37,38 diye devam etti özeldeyim ama farkeder mi bilmiyorum
Sbahcivanlarr prettywomann illaki vardır bir sebebi. Bir şeyden emin olmak için de sık çağırıyorlar. Sen sakin ol 🤗
prettywomann Bebekliannee randevu sıkıntı olabiliyor bazen de benim anlamadığım burdaki özeller bile 30 dan sonra başlıyor çağırmaya iki hafta arayla devletin çağırması tuhaf geldi
prettywomann Sbahcivanlarr birşey olsaydı söylerdi herhalde ne bileyim tuhaf geldi acaba bebek dönmemiş ondan mı çağırdı diyorum
Cherry95 prettywomann 32 ye kadar ayda bir gidiyordum. 32 den sonra doktorum her hafta gelmemi istedi. Riskli bir şey de yok açıkcası. Ben de dinlemiyorum iki haftada bir gidiyorum 😂 özel takipliyim
aseldurununannesi_ prettywomann bende bugün kontrole gittim canım 27+5 herşey gayet normal çıktı suyu ölçümleri vs banada 2 hafta sonra kontrole gel dedi devlet hastanesi doktordan doktorada farkeder belki
prettywomann SenaUmay normalde başlarından savarlar özel gibi muamele ediyor bu doktor da demek özele geçse ekstra ilgi alaka olacak 😀
prettywomann SenaUmay iyi bir doktor zaten de acaba dedim devlette de herkes bu uygulamayı mı yapıyor diye çünkü normalde çağırmıyorlar biliyorum