prl2 slm daha yeni hamileyim, sol kasığıma birden biraz şiddetli bir ağrı girdi .. zonkluyor böyle.. birşey olabilirmi? korkuyorum. normalmi??
prl2 [silindi] Biraz şiddetli oldu ama birden ve daha 4 haftalığım yenice geçti.. sizdede öyle oldu mu
[silindi] prl2 aynen benimde öyle çok şiddetli oluyordu. Ve halada şiddetli oluyor. Hormonlarla alakalı ve rahiminiz büyüyor😊
ozlemrcp76 Bende 12 haftalik hamileyim bendede var hatta soluma yatamıyorum dr gittim hic bir sorun yok dedi sadece bebek o tarafta yer edindihi icin agri yapiyor
ozlemrcp76 prl2 ilk haftalarda olmasi cok normal rahim yeni yeni alışıyor ve bebekle beraber büyüyor buyuzden endise etmeyin
Majun Ben de 14. Haftayi bitirdim benjm de sag tarafimda var. O tarafa yatamiyorim. Bunun cinsiyetle bi alakasi var mi
prl2 Majun Yok seninki çok normal , rahimin büyüdüğü için. ama sanki senin bir oğlun olcak öyle hissediyorum
ozlemrcp76 Majun hayir ben sanmiyorum o ay hangi tarafta yumurtlama olduysa o tarafta tutunuyor bnm ikinci ve ikiside sol tarafta olustu ve hep oraya baski hissediyorum
Iremdgr Çok normal bu sancılar rahim büyüdüğü için kramp ve sanci yapıyor.Kanaman yoksa sancidan kramptan korkma
Esukcigdem prl2 benim bebegimde sol tarafımda bunun cinsiyetle alakası varmıdır, sol taraf erkek bebek sag taraf kız diyorlar, arkadasımda 5 aylık hamile oglu olucak onunda hep soldaymış bebegi sizin?
prl2 [silindi] yok daha önce yaşamadım ama şimdi yenice omzumun bir tarafı ağrıyor , tüp bebek olduğu için korkuyorum
Eyllden Merhaba bende 33+2deyim benim de ilk haftalar sol tarafımda dayanılmayacak ağrılar oldu ve şuan minik kızımızı bekliyoruz sol taraf ağrısı kız sağ erkek oluyormus doktor öyle söyledi ama kız erkek farketmiyor allah hayırlısıyla kucağımiza almayı nasip etsin
ozlemrcp76 Eyllden yumurtlamanin cinsiye alakasi yok eslerin spermlerindeli kiz ve erkek spermleriyle alakasi var o anda hangisi dollemisse o oluyor benimki soldaydı ver erkekti