Teslimenursevil Çatlatma iğnesi olduktan sonra kaset teste pozitif görülse bile kanda çıkmıyo mu yani iğne kandada yüksek çıkartmıyo mu değeri
myangelson Teslimenursevil ignede beta hormonu olduğu için testte de kanda da pozitif çıkar canım o yüzden 14 ten önce test yapmayın diyor doktorlar genelde ben 14. Gün yapmıştım
Mhtpflz Teslimenursevil çıkartıyor canım ben 7. Gün dü sanırım kan verdim 12 çıkmıştı beta ama günüm gelince adet olmuştum yani iğnenin etkisiydi
Teslimenursevil myangelson peki kaset testlerinde negatif olup 14. Gün pozitif çıkan var mıdır oluyo mu böylede
myangelson Teslimenursevil bilmiyorum ben 14. Gün silik pozitifle öğrendim ama çok aşırı silik de değildi tabi kan verdim 115 miydi neydi öyle bir değer çıktı
myangelson Teslimenursevil şuan iğne etkisi pozitifi gözüküyor muhtemelen bir kaç gün sonra tamamen silinir tek çizgi olabilir bu testi neden yaptın canım iğne etkisine bakmak için mi
Teslimenursevil myangelson evet iğne etkisi kiminde çıkartmıyomuş o yüzden yaptım haftaya pazar 14. Gün tekrar yapıcam
myangelson Teslimenursevil yok ya herkeste iğne etkisi olur çünkü ignede zaten beta hcg hormonu oluyor belki bazılarında daha çabuk gidiyordur vucuttan
Mhtpflz Teslimenursevil çok ama ben tüp bebeğe geçtim sonradan duphaston 12 haftama kadar kullndım bi zararı yok bebeğin tutunmasunı kolaylaştırıyor
Teslimenursevil Mhtpflz evet eğer hamile kalırsan tutunmasına yardımcı olucak yoksa adet olucaksın dedi
Teslimenursevil myangelson olabilir benim ilkinde 4. Günde çook silik çıkmıştı bu sever 5. Günde daha koyu testim çıktı