Ah ahhh 35 haftalığım yaklaşık 2 aydır kuyruk sokumumla başım dertte. Sürekli araştırdım gayet normalmiş. Kimin de kasık ağrısı ve baskısı, kimin de bel ağrısı yoğun bir şekilde kimin de de bizim gibi kuyruk sokumu ağrısı. Artık bi müddet sonra alışıyorsun. İlerleyen haftalar da da kuyruk sokumunda hangi tarafta yoğunsa o bacağına elektrik çarpıyor tutmuyor gibi hissediyorsun. Ama dediğim gibi herkesin Farklı Farklı etkileri var öyle düşün. Geçecek bu dönem kendini telkin et sabır 🙏