Glshgul Merhaba 20+1 günlük hamileyim bebek hareketlerini arada hissediyorum tam olarak düzenli olarak ne zaman hissetmeye başladınız?
Mucizem33 Glshgul bende 20 +3 sabah saatlerinde ve aksam yatınca daha çok hissediyorum yani genelde dinlenirken ve birseyler yedigmde
AyFa1608 Glshgul doktorum 30 dan sonra takip edilir dedi canım çoğu doktor ya 28 ya 30 diyor. Ben 24+1im hergün hissettiriyor kendini ama mesela bi gün az bi gün çok🥲