leyla_1909 canım merhaba öncelikle kafanı rahat tut stres yapma çok normal ben evlendikten iki ay sonra dış gebelik geçirdim sonrasında 6,7 ay korunmamamıza rağmen bebek olmadı o kadar çok stres yapıp kafama takıyordum ki kendim doktora gittim eşimi doktora götürdüm hiçbir sorun yok dediler doktor eğer problem yok diyorsa akışına bırak gebe kaldığım ayda zaten ailevi sağlıksal sorunlar vardı ev hastane ev hastane kafamı takacak zamanım yoktu o yüzden oldu kendini rahat bırak imkanın varsa birkaç gün eşinle bir yerlere git