Kızlar sezeryan 4.günüm sızlıyo cok agrıyo bol bol yürüyüş yaptm halde ne zaman geçecek korkuyorum açılır mı bişi mi olur diye ikinci sezeryana ilkinde hıc böyle değildim 😥😥dikiş yerleri sızılıyo siz nasıldınız burda okuyorum herkes ayaklandım felan diyo benim mi sadece böyle zor geciyo