Sevgi18 Gulsah1995 yükselen hormondan dolayı diye biliyorum ben genelik belirtileri arasındada var bu durum
Mhrbn44_ Gulsah1995 hormonlada alakali olabiliyor birde protein kacagi olabiliyor bazen idrar tahlili yaptirin yaptirabiliyorsaniz hem iciniz rahat eder hemde oyle birsey varsa erken teşhis edilmis olur