Kızlar inanır mısınız heryerim ödemmm şiş ayaklarım ellerim bacaklarım bunlar ne zaman geçer 1. Spinalimdeee olmadı böyle bişi bagırsaklarım ötüp duruyor sıkıştırıyor beni göğüs ucum yara oldu :( bağıra. Bağıra emziriyorum yaşamadığım şeyleri yaşıyorum 2. Spinalim de:( şimdi vücudumu yıkadım göğüslerimi kremledim pedledimmmmm az rahatladım bu şişliğiiii nasıl atabilirim vücudum daaaa resmen elimi sıkamıyorum :(