MyBabyy_ şöyle canım ben kadın doğuma gittim doktor bana sana yeşil alan açtım bu hastanede yapılmıyor yakinlardan iki hastane ismi söyledi 182 den perinatoloji bölümüne randevu alacaksin dedi iki üç hafta olucak takipli olmama rağmen uygun randevu yok diyorlar özel hastaneden fiyat aldım 1270 tl dedi bu zamandada o kadar para vermek düşündürüyor tabi