Dilaraomer Sevgili arkadaşlar çok şiddetli kusma yaşıyorum, serum yedim, ilaç içtim fayda etmedi başına gelen varmı ne yapıldı sizlere 7-8 defa kusuyorum 15+4
[silindi] Dilaraomer ilaclar fayda etmiyor mu? Zofer weya Prilam? Bende cok siddetliydi ama Prilam kesti
tugcee0 Dilaraomer pek bi şey fayda etmiyor canım benimde oluyordu en son boğazımı tahriş etmişim ses tellerime zarar vermişim 2 gün ağzımı açamadım 🙄
Smyr44 Dilaraomer Ahh ne çektim o bulantilardan nerdeyse doğuma gidicem hala bulantim oluyor ara ara kusmamda var. Günde 15 16 kere kustuğumu bilirim hiç ama hiç bi şey fayda etmiyordu ne yesem ne içsem o an çıkıyordu ve 2 haftada 12 kilo verdim bayildim en sonunda. Sadece sana önerim şu gece yatmadan 2 prilam iç yat ve kendine bu süreç geçici elbet gecicek diye telkin ver bende hiç ama hiç bi şey fayda etmemişti.. 6 haftalikken başladı 22 haftalıkken hafifledi ama o bulanti hiç bitmedi. Herkesin hamileliği bambaşka işte kimi hissetmiyor bile.. Rabbim yardımcımiz olsun ⚘️✨️
2309 Dilaraomer banada bulantı hapları fayda etmedi hiç acilde serumlarla duruyordum 17+4 üm azaldı artık günde 1 kez kusuyorum günde 4 kez cikarirdim devamlı ağlıyordum 5 kilo verdim hatta ama hala yemek yiyemiorum çok bir iki atistirip geciom
Dilaraomer Herkese teşekkür ediyorum, o kadar zorki prilam serum kesmiyor resmen aç geziyorum midem gurul gurul ediyor açlıktan ne yesem ne içsem gidiyor aklınıza gelicek herşeyi denedim hastaneye yatıcam sanırım