umran_topal 37+5 ama doktora göre 38+5 rahimde kasılma hissediyorum sırtımı ter bastı birden bire birde aşırı tuvaletim varmış gibi oluyor ama aslında yok ve bebeğimin hareketleri canımı acıtıyor açılmam başlamış olabilir mi yardımcı olur musunuz lütfen