Tubissssss Kizlar selam, 35+5′deyim.. 2 gündür sağ kalcamda ağrı var. Bu şekilde olan varmı ve geçmesi için ne yaptınız. 🙏
_almirasmom Tubissssss valla bende 31 hafta oldum 2 haftadır var oturamıyorum hıc bır sekılde dedım senınlemk ugrascan ıctım bı parol suan cok rahatım 😄
Beyazlale Tubissssss bende de uzun süredir var magnezyum da fayda etmiyor sancı saplanıyor az biraz yorulsam çok kötü ağrı oluyor dinlenince geciyor anca