Luna-9 Ben biraz farklı bir isim arayışındayım ama dinimizede aykırı olmasını istemiyorum.yardımlarınızı bekliyorum sizce hangisi?
beyzacmvrc Luna-9 ahad ismi biraz sıkıntılı bence tek olan yalnızca Allah’tır çünkü 😊 Mesela Samed ismi de öyle koyulması caiz görülmez.. Duha ve Talha güzel 😊
Luna-9 beyzacmvrc evet ama onu tek koymamışlar amcama.caiz olacak şekilde konulmuş.Bende Duhayı beğeniyorum.Ah isim bulmak çok zor ya.