Günlerdir ben de sürekli hastanedeyim 29 haftalık gebeyim genişleme 18 mm olmuş doktor şiddetli ağrıların devam ederse stent takmak zorundayız dedi bu da erken doğuma yol açıyormuş ne yapacağımı bilmiyorum ağrım bir yandan bebeğime bir şey olacak korkusu bir yandan alt üst oldu her şey