merhaba,
ben daha yeni bu duyguları tadıyorum, eşimle yeni çocuk sahibi olmaya karar verdik. cuma cumartesi pazar ve bu çarşamba korunmasız ilişki yaşadım. yumurtlama dönemim yarın başlıyor. sizce yarın kan testi versem hamile olup olmadığım anlaşılır mı? tezcanlıyım da biraz, nasıl hareket etmem gerektiğini bilmiyorum.