nurtanesiiii Kizlar iki gündür karnım ağrıyor bugün idrar tahlili verip eve geldim sonucu doktora göstermedim ama bu referans dışı olan enfeksiyon mu karnım ondan mi ağrıyor acaba eger oyleyse yarın kendi doktoruma gideyim direk 😪
nurtanesiiii Nedime54 12 haftalık gebeyim canım ondan endiseleniyorum 2 düşüğüm var biri emfeksiyondan oldu sanırım 😔
nurtanesiiii Sirkelimon bende anlamıyorum ki hastane acayip kalabalıktı hastalık çoğalmış cok duramadim hastanede keske dursaymisim
Nedime54 nurtanesiiii kum olabilir belki taş olabilir bol bol su içmeye çalış yarın da kendi doktoruna git ilaç verir muhtemelen
Sirkelimon nurtanesiiii ben böyle durumlarda doktoruma whatsaptan sonuçları atıyordum o beni arayıp bilgilendiriyordu ama iletişim kuramaz mısınız doktorunuzla
Nedime54 nurtanesiiii Amasyalıyım ben de sabuncuoğlunda yıllarca staj yaptım o hastane hep yoğun bilirim 😁
nurtanesiiii Nedime54 birde acildeki doktorları da az çok bilirsin hep asistan o yüzden onların verdiği ilacı da pek kullanma taraftarı değilim Ruhi dogana gidiyorum sanırım oda yarın yok mecbur mustafa boyaciya gostercem sonucu 😶
Nedime54 nurtanesiiii siz gösterin sonucunuzu ilaç verirler diye düşünüyorum içinizi ferah tutun en azından hastaneye ulaşımınız var çok uzakta olup ulaşamayabilirdiniz de nice öyle gebeler var maalesef
nurtanesiiii Nedime54 oyke tabiki Allah kimseyi dusurmesin yokluğunu da göstermesin teşekkür ederiim hemserimm🙏🌹