nurtanesiiii Kizlar iki gündür karnım ağrıyor bugün idrar tahlili verip eve geldim sonucu doktora göstermedim ama bu referans dışı olan enfeksiyon mu karnım ondan mi ağrıyor acaba eger oyleyse yarın kendi doktoruma gideyim direk 😪
_Ceyda_ nurtanesiiii Bildiğim kadarıyla idrar yolunda enfeksiyon varsa yüksek çıkıyor . Mide bulantısı ateş karın ağrısı veya idrara çıkınca yanma da varsa enfeksiyon olabilir
mrvak nurtanesiiii idrarda kan olduğu anlamına geliyor eritrosit yüksekliği. İdrar yolu enfeksiyonu olabilir yada böbrekte taş kum vs . De olabilir dökerken ağrı yapar o da 🙁 geçmiş olsun korkmayın 🌸
nurtanesiiii _Ceyda_ yanma mide bulantısı falan yok ta sadece kasiklarim çok ağrıyor sanki adetimin ilk günü yatıyorum geçmiyor kalkıyorum geçmiyor umarım çabuk atlatırım teşekkür ederim canim 🙏
nurtanesiiii mrvak bebeğime bişey olmaz inşallah teşekkür ederim teyzesi yarın geri gideyim ben ozaman🙏
_Ceyda_ nurtanesiiii enfeksiyondur büyük ihtimalle . Bende çok sık enfeksiyon gecırıyorum çünkü ağrı oluyor dediğiniz gibi
Dlnkle nurtanesiiii bende kum döktüm 2 hafta önce benimde idrarımda çıktı tek içimlik toz verdi doktorum bol su için yanlarınızda ve kasıklarınızda ağrı yapar bende daha test vermedşm onun üstüne 2 hafta olucak ama bol sıvı en az 2 litre
nurtanesiiii Dlnkle 12 haftaligim doktorum bebege hiç bi zarari yok dedi sadece parol icebilirsin ve bol su iç dedi kendi kendine gecer dedi suan iyiyim ama umarım geçmiştir bacaklarım ve belimde ağrıyor resmen regl oluyor gibiyim