berencisil_ Kızlar bugün doğum oldu sezeryan dan ne kadar sonra düzelme oluyo rahatlams şuan canımın acısı çok fena
Busbusu berencisil_ canım yürü gazdır o tuvalete git çişini yapınca bile ağrı gidiyo sürekli yürü bnde dün oldum bugün evimdeyim
Defne_momm berencisil_ ortalama 3 gün maalesef ve bebeği karnınıza direk ani hareketle falan koymayın sakın bir süre dikkat edin dikişlerinize 🙏
mzyynkbra Bu bünyeden bünyeye değişiyor ne kadar çabuk ayaklarınırsanız o kadar çabuk iyileşiyorsunuz yani tamamen size bağlı kimisi 3 günde kimisi 1 ayda iyileşiyor fakat keşke annelerimizi böyle bir soruyla tedirgin etmeseydiniz çok daha iyi olurdu gibi 🙏
berencisil_ mzyynkbra sezeryan çok güzel bir doğum ondan yana şüphe yok sadece kesik acısı normalde de oluyo ama öncesinde ağrı çekiyosun sezeryanda sonrasında işte bebek toplu olduğu için sezeryan oldum ama memnunum
mzyynkbra berencisil_ canım inşallah en kısa zamanda iyileşirsin Rabbim sana güç kuvvet versin güle güle büyüt bebeğini inşallah 💋😍
EymeninAnnesi__ berencisil_ atlatırsın canım zaman su misali oğluşum var benimde 6 aylık oldu daha dün gibi doğumum aklımda ❤️ yaşadığın acıları zamanla unutuyorsun
Hunilininbirii Bebeğinizi kucağınıza alırken emzirme yastağı kullanın çok rahat edersiniz. Acınızda en fazla 1 haftaya geçer inşallah, doktorunuz ağrı kesici vermiştir zaten onları kullanmayı ihmal etmeyin 😊