37+6 yım 24 ocağa sezaryen günüm var ama bu gece öyle bi hissim var ki sanki bu geceyi atlatsam yarın inanılmaz rahatlayacak gibiyim bu gün bebek vajinama baskı yapmaya başladı yeni yeni yarın da haftalık kontrolüm var acaba doğum çantasını koysak mı arabaya