Nurcanben 2 normal doğurdum, korku oluyor ama o sancı gelince farklida bir güç geliyor ztn ağrın var bir an evvel doğurup o ağrıdan kurtulup bebise kavuşmak istiyosun catala çıktığın an 10 15 dkda doğar bebek daha erkende doğar öncesinde çekilecek sancı biraz yoruyor onuda hep söyle düşündüm herkes yapmış herkes yapıyor ben niye yapamayacağım, rabbimde güç veriyor ztn kötü hikayeler taramva yaratıyor sende haklısın, 3. bebisiime hamileyim bunuda normal istyrm şuan bakalm korkma hakknda hayırlısı