Sdnrr06 yaa çok geçmiş olsun ilaç vermediler mi sana gebelikte her kremi kullanamazsın çünkü , doğumdan sonra genelde ortadan kalkıyor . Bir de tavsiyem yediklerine dikkat et süt ve süt ürünü gibi alerjik etkisi olan gıdaları bir kaç gün kes bir de öyle kontrol et kendini onlar daha da tetikliyor çünkü