gulcansvml10 38den el sallamak isterdim ama sallayamam herhalde kaşık bile tutarken zorlanıyorum geçmesini bırak daha kötü hale geldi sağ kol 3 parmağım sürekli uyuşma halinde hiç geçmiyor. Çok da uzun süredir var ne zaman başladı hatırlamıyorum umarım sizinki geçer çok fena. Rimel kapağı açamıyorum ya 😞