Bskogzhn bende 20 li haftalardan beri var şuan 34 haftalığım kalp doktoruna gittim holter taktışar EKG eko çekildi nabız genelde 100 üzeri 140 olduğu bile oluyor doktor ilaç vermem çocuk gelişmez ilaçlar çok ağır dinlen kendini yorma dikkat et dedi hala devam ediyor kendimi yormamaya çalışıyorum bide kansızlıktan da oluyor heralde bu ara tekrar kan hapına başladım okadar olmuyor