tbugse Arkadaşlar erkek bebek bekliyorum eşim tek çocuk olması durumundan kayinpederimin ismini koymak istiyor kayinpederimi seviyorum ve saygı duyuyorum hiç itirazım yok ama yanına bir isim bulamıyorum 28 +2 olduk çocuğum isimsiz kaldii isim önerisi alabilir miyiimm 😊
3babyannesy tbugse ilk isim sizin belirlediğiniz isim olsun 2. İsim baba ismi olsun çünkü ilk olan söyleniyor genelde, Asil Hasan, Göktuğ Hasan, Emir Hasan, Asaf Hasan, Mert Hasan
Niidos Aynı durumdayım tek çocuk kocam :) Mete Nuri koyduk biz, sağlıkla gelsin oğluşum, sizinki de sağlıkla gelsin. Kayınbabanızın adını da yazın isterseniz daha güzel öneriler çıkar
tbugse Hasan ikinci isim olsa nasıl olur mesela resmi kurumlarda hep ilk isimle hitap edilir istiyorum ki kendi koyduğum isim kullanılsın bu arada önerileriniz için teşekkür ederiimm hepsi çok güzel isimler Göktürk düşünmüştüm Göktürk Hasan alakasız ama hitap açısından benim koyduğum isim kullanılır diye 😊
Merveizmir tbugse daha kısa bı isim düşünün derim soyadiniz labirlikte uzun olabilir buda okulda zor olur bnce soyadınız kisami uzunmu bilmem tabide
tbugse 3babyannesy evet bende tam olarak böyle düşünüyorum ve isim koymak ne kadar zormuş şaşırıyorum
tbugse Minikmucizelere evet biliyorum ki şimdiden kucuk hasan geliyor diyenler hep hasan diye hitap edip benim ismimi hiçe sayacaklar 😊 en azidan biz hitap ederken okul da falan ilk işim daha etkili olur diye düşündüm 😊
3babyannesy tbugse 6ayda bizde Göktuğ da karar kıldık gerçekten çok zor, İlerde seveceği isim olsun diye dusun düşün sürekli fikir degis kafamız yanmıştı artk karar kıldık şükür darısı size
Minikmucizelere tbugse bencede sen kendi istedgn isimle hitap edersin boşver sağlıcakla gelsin inşallah 🙏🙂
tbugse Merveizmir soyadimiz da yeteri kadar uzun aslında 😊 ama babası da iki uzun isme sahip ve memnun hayatından bekarlık hayatım boyunca Bugse ve 3 harfli soyadimla bende mutluydum demekki sayısı farketmiyor diye düşündüm 😊