Hanımlar 3. Trimester cok zor geçiyor. Sabaha kadar bütün vücudum kaşınıyor. Midem yanıyor. Sırtım ağrıyor. Göğüs kafesimde ki kemikler batıyor. Huzursuz ayak sendromum var. Ve kesinlikle uyuyamiyorum. Bütün bi sıkıntılarım kızımı kucağıma aldığım an bitecek mi? Yani 1 gece önce bu sıkıntıları yaşayıp. Nirvana bi sıkıntıdan sonrada hemen iyi mi olacağım. Bebek için uykusuzluğu saymıyorum. Yani kasintim bacak ağrım, sırt ağrım hepsi bitecek mi cidden