Oezlem23 kesinlikle öyle benim belden başlayınca sancı agirdan aldım ilk dogumla kıyasladm duş alırım ederm akşama giderm hastaneye diyordum ki 2 3 saat hafif yokluyrdu ama ben iş fln yapyrm normaldi sonrasında bir şiddetlendi çığlık bağlık ambulansı zor aradm o derece oldum yani, pişman oldum ilk hissettiğim an gitmedigime geceden sancım açılmam yavaş yavaş ilerlemis ben hissetmemişim eğer duşa girsem orda dogardi eminim, sancı hissettgn an git hızlı ilerliyor 2. Doğumlarda açılma