Canım 37 hafta gayet iyi bence yaşlanma içinde suyun azalması içinde hiç korkma hepimizin sonu doğum zaten inşallah sadece salı gününe kadar hareketlerini iyi kontrol et hareket ettiği sürece bir problem olacağını sanmıyorum 😍 bende 36+1 deyim bir an önce oğluma kavuşmak istiyorum yarın sezeryan bile deseler sevinçten havalara uçardım hayırlı doğumların olsun inşallah 🙏💓😇