Merhaba ben 2 hafta önce erken gebelik testi yaptım aşırı silik çıktı fakat kan testi 1/20 çıkmıştı o zaman ve geçen de test yaptım tek çizgi ama adetimin üzerinden de 15 gün geçti ilk gebeliğimden de kaynaklı hamile olduğumu düşünüyorum dalar çok yeni olduğunu düşünüyorum acaba şu an kan testinde çıkar mı versem mi yani tahminimce şu an 3 4 en fazla haftalık