1Sinem2 Baby turco 3 numara 2 paket aldım.Allah kısmet ederse doğum Ocak sonu.Bu markayı kullanıp memnun olan var mı? Yada önerdiğiniz farklı marka.
Cherry95 1Sinem2 prima premium care 1 numara iki paket. 2 numaradan beş paket aldım. Babay turco kullanıp memnun kalan arkadaşlarım var ama. 3 numara yenidoğana büyük olmaz mı?
1Sinem2 Cherry95 Yenidoğan 3 numara aldım çünkü boyutları çok küçük yani diğer markaların 1 2 numarası gibi.İnsallah sızma vs yapmaz okuduğum yorumlarda sızma yaptığı yazıyor.1 pakette ilk bebeek alışverişimi yaparken Prima almıştım.
Hunilininbirii Ben 5 aydır kullanıyorum memnunum pişik vs yapmadı. Yenidoğan için mi 3 numara aldınız yoksa ilerisi için mi?
1Sinem2 Hunilininbirii evet canım şuan için aldım bebeğim muhtemelen allh kismet ederse 4 kg gibi doğacak boyutları da küçüktü.