Canım benim ilk gebeliğimde 39. Haftaya doğru bebeğimin hareketi azalmıştı pek hissetmiyordum hastaneye gittiğimde 2 cm açılma olduğunu gördüler nst bağlandım herşey normal diye gönderdiler sonra ertesi gün sabahtan özel bi hastaneye randevu aldım muayene edip (3cm açıklıkla) yatışımı yaptılar ve suni sancı vermeye başladılar fakat 7 cm açıklıkla doğuramadım bebeğimin boynuna 2 defa kordon dolanmış zorunlu sezaryen oldum 🤷🏻♀️ Seni korkutmak istemiyorum ama bol bol dinlen ve bebeğinin hareketlerini takip et yine aynıysa doktora git çünkü doktorum demişti ki kordon dolanması ultrasonda gözükmüyormuş