Sevimburak Kızlar 5+2 yim kese göründü ama bebek görünmedi aynı durumu yaşayan var mı varsa kaç haftalık veya kaç haftalıkken göründü
Ervablog Sevimburak ben 🙋🏻♀️ Bende5+4 günlük öğrendim keseyi gördük haftaya gel bebeği görürüz kalp atışını duyarız dedi. Haftaya gittiğimde bebek vardı kalbi atıyordu çok şükür ama çok küçük olduğu icin kalp atışını biz dinlemedik. Tek atsın da yeter 💙
Skn23 Sevimburak 5+3 te sadece kese gördük 15 gün sonra gittik hem bebek hem kalp atışı duymuştuk . Yani çok erken şeninde 15 gün sonra inşallah görürsün canım sende
dlknkc Benimde böyle olmuştu 7+1 de gittim bebeği de kalp atışınıda dinledim bolbol dua et çok erken daha ❤️
_Pinar_03 İki hafta üst üste gittim 5 ve 6. Haftada keseyim gördü bebek yok dedi alttan bakti var dedi iyi değil bu dedi falan. Sonraki hafta farklı bi Dr gittim gayet iyi dedi direkt gördü 7. haftada. Şükür 17 haftalik olduk bi durum yok.