Kızlar 17.haftadayim ikiz gebelik 9.haftamdan beri tiroid sorunu çıktı düşük çıkıyor tahlillerde ilaç başladık ozamadan beri hala düşük ikiz gebeliğin etkisi var dedi doktor thyromazol a geçtik sabah akşam başladım ama bende çarpıntı yapti çok acaba ilaç mı yaptı anlamadım böyle durum yaşayan varmı? 🤔🥺