Seda161616 hiç stres yapma inşallah binhafta sonra git duyarsın benimde öyle olduğu için biliyorum tahmin ediyorum.. kaybıda düşünme bende bi düşük bi kimyasal 3. Hep düşük riski doğuma kadar sıkıntı şimdi 2 yaşına girdi şükürler olsun abla olacak bşde … doktoruma sorduğumda her gebelik bşr olacak diye bşr sey yok o saglıksız gebelikmiş bu sağlıklı demişti güzel düşünelim güzel şeyler gelsin başımıza inşallah 🥰🥰🥰 bende risk olunca gözden çıkarttım düşükte yaşadığım hersey vardı kesin Buda gidecek heveslenme dedim kendime kalp atışı duydum gelip ağladım can geldi ya bişey olsa kahrolurum diye ama şükürler olsun rabbim bağışladı bize