Mericylmz busratekcn yarın yine verin belli olmaz benim 620 çıktı 3 gün sonra verdim 5600 dış gebelik olabilir Allah korusun ihmal etmeyin
Bkt0 busratekcn 120, 390, öyle öyle yükseldi birden 7000 lerdeydi önemli olan düzenli artış içiniz ferah olsun
ArvenMom busratekcn canım az yükselmiş korkutmak istemem ama şuan 2 kat artmasa bile %60 yükselmesi lazımdı 5 ocak ve 12 ocak arasında 6 gün var daha yüksek olması lazımdı inşallah keseyi görürsünüz
Lavinya1014 busratekcn dıs geneliktede düzensiz artıs oluyor o yüzden dedi arkadas bende 2 kere yasadım ve dıs gebelikte 2 kat artmıyo beta hatta bi düşüp bi artarsa ozmana kesin dıs genelik diyorlar siz bncde 2 gün snra bidaha verin ve ona göre bi doktorla görüşün
1ciftyesilgoz Kuzum ikiye katlamamış ama %66 oranında artış da yeterli sayılıyor. Betan 1500 leri geçince vajinal ultrasonla bakmalarına müsade et korkulacak hiç birşey yok benim 1500 lerde öyle tespit edilmişti dış gebelik. Varsa da görünür zaten orda .