Sevdamavzer Bence yeni doğduklarında tenleri çok hassas bu yüzden temiz içerikli birşeyler olması lazım ben incia aldım henüz doğum yapmadım köpük şampuan tercih ettim bıngıldağı yumuşak olucağı için arıtması kolay olsun diye. Köpük şampuan olması önemli bence bir şişe en az bi kaç ay hatta daha fazla yeter diye düşünüyorum bitincede 1 yaşına kadar temiz içerikli şampuanlar kullanıcsm daha sonrası bütçem neye el veriyorsa normal dalin e bebeğin şampuanı olabilir o tarz birşey kullanmayı düşünüyoruö.