Esrbenn Hanımlar 35 haftalık hamileyim tansiyonum sürekli düşüyor halsiz kalıyorum nefes nefese bunalıyorum kalp ritmim hızlanıyor böyle olanlar varmı doktora gidiyor musunuz bu durumda bebek için her hangi bir sorun oluşur mu bilmiyorum
BBuseY Esrbenn canım tuzlu ayran iç Hemşire söylemişti banada. Tansiyon düşüklüğünde risk olarak denge kaybı düşme bayılma yaşayabilirsin dedi. Tansiyon yüksekliğinden iyi en azından ama takip etmeleri lazım .. benim hep 10/6 ..
Duygu_ck Esrbenn benim normalde de düşük gebelik te düşğk tansiyon da normal hatta daha iyi yğksek olmasından demişti doktor. Tahlil sonuçların nasıl, d ,b12, demir özellikle düşükse olabiliyor. Veya şekerinde bişey var mı?
Yeni_anne01 Esrbenn brnim tansiyonum hep 9/5 ve yprulunca dahada dusuyor yada sicaktan havasizliktan yada acsam once biyle sigamigorum bir yere sonra gozum karariyor sonrasi yok hatirlamiyorum ama yuzume filan carpinca su kendime geliyorum tuzlu yigorum surekli zaten calismiyorum evdeyim bakalim ne olacak doguma da az kaldi
Esrbenn BBuseY benimde o civarlarda bazen oturduğum yerde oluyor bazende bayılacak raddeye geliyorum kusunca atlatıyorum çook garip birşey bir anda
Esrbenn Duygu_ck hayır hiçbirşeyim yok sadece kansızlık oluşmuştu onun içinde kan serumu verdi doktorum
Esrbenn Yeni_anne01 benim ilk gebeligim normalde çok dirayetli bir yapım var ama nasıl olduysa hamileligimden beri yine çok şükür ama başıma gelmeyen kalmadı her hafta başka birşeyim cıkıyor anlamıyorum 🥹 yürüyüşe va de cıkamıyorum tek basıma korkumdan bayılır kalırsam vs bişey olursa diye en sonki doktor kontrolumde hiç bişeyim yokken öyle oldum ve nevar ne yoksa hastanede cıkardım üstüme başıma
Yeni_anne01 Esrbenn ayy hepiniz tez zmanda saglikli dogururuz insallah yoksa bi ayila bi bayila nasil olacak bilmiyprum elim ayagim bosaliyor boyle bayilirkem