Tubag1 Kızlar 15 haftalık gebelikte kahverengi lekelenme yaşadınız mı sabah doktora gidicem çok tedirginim 😔😔
coolmother Tubag1 15.haftaya kadar yaşadım kesildi şimdi progestan içiyorum günde iki tane ağır kaldırmayın büyük ihtimalle birşey yoktur bebeğinizde korkmayın
Zeze1792 Tubag1 benim de oldu. Korkmana gerek yok. Ben de baya panikleyip uyuyamamıştım. Kırmızı değilse bir problem yok demişti bana. Progestan verdi bikaç gün sonra kesildi. Hala kullanıyorum
aysenur-y1 coolmother merhaba ben de 6.haftada yaşadım iki hafta Progestan kullandım kesilmişti şimdi 10.haftadayım tekrar başladı acaba neden oluyor sizin neden olmuştu?
coolmother aysenur-y1 canım eğer çok yürürsen ağır iş yaparsan oluyor benimde oldu kesildi oldu kesildi şuan da yok dikkat etmeye calisiyorum
aysenur-y1 coolmother kuzum çakışıyorum öğretmenim gün içerisinde 8-5 buçuk calısıyorum aslında dikkat etmeye çakışıyorum ama neden oldu anlayamadım ben de bir de biraz boğaz ağrısı öksürük yaşıyorum acaba ondan mı oldu ki