Taila Hanımlar yarın 1de doktora gideceğim perinatoloji bölümüne bazı sorunlar vardı bebişte barsakta parlaklık beyinde kistler falan bunlar geçti dendi geçen hafta ama ben yinede daha iyi bi doktora gün aldm oda yarına işte inşallah oda bu sorunların gittiğini söler bi önceki gittiğim perinatolog bi sorun yok bunlar geçici şeyler normal polklnğe gidebilirsnz demişti yarında öle derde içim rahatlar inşallah ayy dua edin bana lütfen cinsiyetini öğreneyim 🤲🏻 18 haftalığız öğrenir öğrenmez buraya yazıcam 🙈
BuseBasderici Taila Rabbim hayırlı haberler aldırsın inşallah. Yarın mübarek günün yüzü suyu hürmetine inşallah🙏🏻 Sağ salim hayırlısıyla ayıpsız özürsüz sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim. İçime de nedense erkek doğdu😊
Taila Ay sağol duaların için canım inşallah sağlıklı olsunda tüm kuzular en önemli temennimiz bu tabi ama bir oğlum var 4.5 yaşında bu hamileliğimdede ilk kıza benzetti bi dr daha sonra başka bi dr da kıza benziyo dedi en son gittiğimde erkeğe benziyo dedi anlamadm valla beyninde kist görüyo barsaklarını görüyo ama cinsiyetini göremiyo 🤷🏼♀️ Enteresan bence bi bayan arkadaşımız geçen 27 haftada öğrendiğini yazmıştı başka bi posta çok şaşırdım çünkü ben oğlumu 11 haftalık iken öğrendim bana tuhaf geliyor o yüzden içinize erkek doğmuş bakalım ne diyecek doktor 👀
Taila Yine net bişey söylenmedi %90 kız dedi ama benim içime sinmedi hiç inanamıyorum değişecek diye kapılmakta istemiyorum 😔