Nslhngncn yok canım olur mu Tabikide sorabilirsin 😊 aynen gönderdiler canım temiz çıktı dedi dokturum sonucun yani doktora neden düşük oldu dediğimdede canım bu sonuç bebeğin neden düştüğüyle alakalı değil bebekte bi sorun olup olmadığına dair değil benden kaynaklı düşük olup olmadıpına hastalık var mı yok mu gibi bişeymiş sanırsam sağlıksız gebelikmiş dedi bana dokturum