_RainBow bende 1 ay önce iç organlardan ultrasona girdim karaciğer de bir problem yoktu yani doktor temiz hepsi dedi. Benimde ilk 3 ay mide bulantım çok oldu sudan tiksindim ve daha yeni yeni içmeye başladım, sağlık ocağına her ay gidiyorum orda ki doktorum söyledi zaten çok yüksek değil karaciğerini biraz yormuşsun dedi bir daha kine normal çıkar inşaallah