Aselsmoms Ebrualparslan1 bende merak ediyorum orda doğum yapcam çünkü canım ama nstye gittiğimde hemşireler doktorlar çok ilgililerdi iyilerdi güler yüzlüler hemşire ben kalkamayınca yardım edip kaldırdı 🤗
Ebrualparslan1 Aselsmoms son 1 aydir bende gidiyorum memnunun ama doğum konusunda korkularım var stajyer çok oluyor galiba
Aselsmoms Ebrualparslan1 ben ilk doğumumu 2018de etlikte yaptığımda da vardı canım ama ora berbattı bu yüzden burayı çok önerdiler inşaAllah dedikleri gibidir