Gamze1606 kusmak la bebeğin beslenmesinin olumsuz bı yanı yokmuş canım bende çok kusmustum hala bile kusuyorum 1 hafta geriden gelmesi de normal karsilaniyo ayrıca 1 ayda ,700 Gr almayabilir herkesin farklı oluyo bebişi
Sen strese girme streste çok olumsuz etkiler haberin olsun